Thursday, January 5, 2012

Toevallighede

Ek sê baie keer ek glo nie in toeval nie.

Dit is egter verskriklik moeilik om dinge wat "toevallig" gebeur te verduidelik.

Waarom loop jy dieselfde wildvreemdeling, drie keer, op totaal en al verskillende plekke raak?

Vandag weer het ek weggestap van 'n tafel en gedink: "Sjoe maar dit was nou toevallig."

Kom ek verduidelik: Ek het lunch gesit en eet en toe kom sit daar twee gesinne by dieselfde tafel as ek. Ons begin toe te gesels en hulle sê hulle is nou vir 'n week in Suid Afrika. Hulle gaan vir 'n jaar hier woon en raai wat gaan hulle doen? Presies dit wat ek doen. Het ek hulle toevallig ontmoet? Dalk was dit toeval? Dalk nie? Wel ek wil meer op toeval reageer. Ek het Christian se nommer geneem en gaan kyk waar hierdie "toevallige" ontmoeting gaan lei.

Sien uit na 'n jaar vol "toevallighede".

No comments:

Post a Comment