Wednesday, January 4, 2012

Voorspoedige Ou jaar.




Ek het hierdie foto op Facebook raakgeloop en dit het my herhinner aan iets wat iemand lank terug vir my gesê het. Hy het gesê die definisie vir "Insanity" is om die dieselfde ding oor en oor te doen, maar om verskillende gevolge te verwag.

Soos ek click deur my persoonlike doelwitte van die afgelope paar jaar, besef ek my lysie het ook maar baie ooreenkomste met die foto. Dis seker hoekom ons die foto so snaaks vind, want baie van ons kan in 'n mindere of meerdere mate identifiseer daarmee.

Indien ek die nuwe jaar nuwe gevolge wil sien in my lewe, sal ek dinge defnitief anders moet doen. Dit help nie ek hoop dat dit 'n beter jaar gaan wees, maar ek leef maar presies in verlede jaar se voetpaadjie nie. Ons lewe 'n nuwe jaar in 'n ou jaar se spore. Om nuwe plekke te sien en ervaar sal ons nuwe paadjies moet uittrap.

No comments:

Post a Comment