Wednesday, May 18, 2011

So tussen babakos en Jack Sparrow (1van3)



Dis 'n uitdaging om stil te raak in 'n huis met 2 klein kindertjies. Ek sit hier met my laptop tussen 'n bakkie baba pap wat half geëet is, en 'n Pirates of the Caribbean puzzle. Ek het tyd om stil te raak - dis die hoofding.

By ons gemeente fokus hierdie maand op verdieping. Wanneer ek my oë toemaak en dink aan verdieping sien ek die prentjie van 'n boom wat se wortel diep onder die grond voed.

Baie keer maak 'n mens die fout om te fokus op MEER eerder as DIEPER. Ek moet MEER Bybel lees, MEER bid, MEER kerk toe gaan. Meer beteken nie altyd dieper nie.

Dink net aan die effek wanneer ons wortels dieper gaan.

Kolossense 2:6-7 "Aangesien julle dan Christus Jesus as Here aangeneem het, moet julle in verbondenheid met Hom lewe, in Hom gewortel en op Hom gebou, vas in die geloof soos julle geleer is, en met dankbaarheid vervul."

No comments:

Post a Comment