Thursday, May 5, 2011

Awkward tienerjare


Roxette tree hierdie naweek op in Kaapstad. Die afgelope tyd hoor 'n mens weer meer gereeld van hul songs speel.

Hulle songs bring darem maar baie memories terug. Ek het my heel eerste Roxette "tape" gekoop net voor ek 14 geword het. Ek het "The Look" oor en oor geluister net voor die eerste garage party wat ek sou hou by ons huis.

Dit was 'n baie awkward aand. Alles was gereed - die kos, die venue, die musiek, die dj - maar ek was nog nie gereed vir 'n klomp goed nie. Meisies het in die een hoek gekuier terwyl die ouens in die ander hoek hulle sit en uitcheck het.

Ek onthou ook songs soos "Listen to you Heart." O en wat van "Must have been love". Stil stil trane gestort saam met daai song as my hart gebreek was!

Watter memories bring Roxette vir jou?

No comments:

Post a Comment